Skip to main content

michael.willemse@cloudway.be

23 April 2019

Philips heeft een enorme hoeveelheid productinformatie verzameld in hun interne systemen die snel en gemakkelijk moet kunnen aangepast worden op hun website, productpagina’s en via Amazon.com. Cloudway heeft daarom voor deze klant een tussenliggend cloud-systeem ontwikkeld waarmee al deze gegevens intuïtief en in een recordtijd geüpdatet kunnen worden.
 

Deze customer case geeft ook aan welke voordelen er verbonden zijn aan de cloud-oplossingen van Cloudway. Stef Ceyssens:
“Het grootste voordeel is dat ze schaalbaar zijn en kunnen uitgebreid of beperkt worden naarmate het gebruik dat vereist. In het geval van Philips was het voor de marketing-medewerkers bovendien heel eenvoudig om online productaanpassingen te doen en direct de resultaten van hun werk op de site te bekijken.

 

Zo is hun time-to-market enorm veel afgenomen en kunnen ze sneller schakelen om nieuwe marketing content te publiceren via alle output-kanalen van Philips. In vergelijking met vroeger worden alle productaanpassingen nu vier keer zo doorgevoerd op alle platformen van Philips.”
 

Jouw productinformatie snel en intuïtief aanpassen in de cloud? Contacteer ons en wij maken het ook voor jouw bedrijf mogelijk!

How Cloudway managed to get Signify up and running in a serverless environment

Read more